10 zasad budowania trwałych relacji z klientem – Ivan Bures, Pavel Řehulka

Mogłoby się wydawać, że małe firmy nie mają żadnych szans w starciu z dużą korporacją. Nie ten budżet i nie te zasięgi. ALE jest coś, co stawia małą firmę na wygranej pozycji. To możliwość nawiązywania trwałych relacji z klientami, o które trudno, gdy partnerem biznesowym jest wielka i bezduszna firma. Z 10 zasad budowania trwałych relacji z klientami możesz dowiedzieć się, jak skutecznie kształtować zadowolenie i lojalność odbiorców.

10 zasad, które musisz znać

W tej książce znajdziesz 10 zasad, które powinny pomóc Ci w budowaniu relacji. Znajdziesz tu konkrety przeplatające się z banałami. Dlatego też obok bardzo jasnych i prostych wytycznych, znajdziesz też bardzo miękkie propozycje działania w kontaktach z odbiorcami.

Każdy rozdział jest wzbogacony o przykłady i pytania kontrolne. Dzięki nim łatwiej będzie Ci zrozumieć teorię przedstawioną w danym fragmencie. Odpowiedzi na pytania to najlepszy sposób na to, by rozważyć i dobrze przemyśleć pomysły przedstawione przez autorów.

Jestem na tak!

Nie twierdzę, że zgadzam się w 100% z tym, co autorzy napisali w 10 zasadach budowania trwałych relacji z klientami. Jednak pod wieloma punktami mogłabym podpisać się rękoma i nogami. Dla mnie najważniejsza myśl to:

Każdy klient jest przede wszystkim człowiekiem.

10 zasad budowania trwałych relacji z klientami

To motto, które wielkimi literami powinien zapisać sobie każdy, kto ma kontakt z klientem, a jego zachowanie ma wpływ na relację z odbiorcą. Kurczę. Żaden człowiek to nie portfel z nogami! 🙂

You are currently viewing 10 zasad budowania trwałych relacji z klientem – Ivan Bures, Pavel Řehulka

Dodaj komentarz