Ty w Social Mediach – Marcin Żukowski

Podstawy budowania marki osobistej w mediach społecznościowych. Małe kompendium wiedzy. Informacje w pigułce. Tak w dużym skrócie można streścić książkę Ty w Social Mediach autorstwa Marcina Żukowskiego, który tworzy (lub tworzył – bo ostatni wpis ma już kilka lat) blog Cyfrowy Tubylec. Czy warto ją przeczytać?

Podstawy, podstawy, podstawy

Z całą pewnością książka jest skierowana do osób, które jeszcze się wahają czy opłaca się budować silną markę osobistą i czy trzeba wykorzystywać do tego media społecznościowe. Znajdziesz w niej informacje przeznaczone przede wszystkim dla osób, które nie mają zielonego pojęcia na temat marki osobistej.

Kwestia czasu

Warto zauważyć, że Ty w Social Mediach została opublikowana na początku 2017 roku. Od tego czasu sporo się pozmieniało i teraz już właściwie nikogo nie trzeba przekonywać do siły mediów społecznościowych. W związku z tym to, co w momencie publikacji nie było jeszcze takie oczywiste… teraz jest banałem.

Osoby z branży pewnie nie będą zaskoczone informacjami zawartymi w książce. Jednak dla laika powinna ona trafić na listę pozycji obowiązkowych.

Marka osobista

Każdy ma swoją markę osobistą. Jednak nie każdy potrafi ją budować i rozwijać. Wiele osób nie ma nawet pojęcia o tym, że to, co publikują w internecie, może mieć wpływ na to, jak są postrzegani przez otoczenie. Dlatego tak ważne jest rozmawianie na temat własnej marki i świadome jej tworzenie. Nie można jednak robić tego bez planu.

I właśnie tutaj na scenę wkracza Marcin Żukowski z jego książką.

Ty w Social Mediach – prosto i przyjemnie

Nie uważam tej książki za genialne objawienie. Raczej nie zmieniła mojego życia i wątpię, czy zmieni ona podejście do SM kogokolwiek, kto już w nich działa. Nie było Eureki i momentów AHA.

Niemniej… książkę zdecydowanie polecam.

To dobra lektura do poczytania do poduszki.

Ty w Social Mediach jest napisana bardzo przystępnym językiem. Dobrze się ją czyta. Śmiało można powiedzieć, że wciąga. Czytałam ją z prawdziwą przyjemnością, a to jest też bardzo ważne. W końcu jest niewiele książek branżowych, które oprócz tego, że przekazują skondensowaną wiedzę, są też dobrze napisane.

You are currently viewing Ty w Social Mediach – Marcin Żukowski

Dodaj komentarz